Bästaste Liberty!

Var ju min och Libbes lilla "tävlingsdebut" igår! En klubbtävling då vi skuttade först 80 och sedan 90 cm. Sååå stolt jag är över denna lilla tappra springare! Felfri i båda klasserna, men ingen placering då stilbedömning aldrig varit min starkaste sida... Haha. Ser väl lika illa ut som jag gör på vimmelbilder, ungefär som de i fredags då jag och Maria var ute på Pluto. Tyckte jag äntligen borde lärt mig det där då jag var vimmelbildskåt under större delar av förra året. Icke.
Men dåliga vimmelbilder eller inte, en bra helg har jag haft som började med ett överfullt Pluto i fredags, följt av världens mysigaste babyshower i lördags, och avslutades med tävlingen igår!


Bästa Libbis! ♥

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0