39timmars tripp nedåt landet

Helgen är över och Nyhem var helt okej! Kanske roligare om man åker dit med ett stort kompisgäng, i alla fall så stackars Alex slipper känna sig stalkad 24/7... Haha. Men tillräckligt okej för att halv-locka mig tillbaka nästa år!

Nåja, okej eller inte. Den riktiga höjdpunkten var däremot igår... Eller, förrgår kanske det blir nu? Well, lördag i alla fall! Wallen hade avskedsfest hos sig, eftersom lirarN ska åka och plugga snowboard i Nya Zeeland (av alla länder). Eftersom Nyhem ligger, typ, granne med Jönköping tittade jag och Alex förbi där "en stund" på väg tillbaka till Vässan. Var nog längesen jag hade så himla töntigt kul som jag hade då! Kubbspel i solnedgång, fotbolls-brännboll i spöregn&åska, frågespelet "utan tvekan" (MÅSTE googla på det! Kickass spel som jag ägde skiten ur ;>), rundpingis i en miljon omgångar, singstar och avslutade mellan 2-3 med att köra Twister! Vi var åtta pers för ett spel för två... Lol. Den synen människor.

Klockan sju imorse, eller igår morse? Kom vi hem efter en jättetrevlig helg! Och är så glad över både gamla och nya vänner jag fått spendera den med. My gosh, jag låter helt... nånting? just nu. Men det är så himla sant. Ibland inser man det - I'm so blessed med underbara och framför allt knäppa vänner som är helt dumma i huvudet. På ett bra sätt! ♥









/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0