Stress deluxe

Insåg precis att tiden är så himla knapp just nu... Paniken börjar infinna sig lite smått. Om en vecka bl.a. åker jag till underbara Norrland! Jag som trodde det var typ 5 veckor kvar tills dess, vilket innebär att det i stort sett bara är 3 veckor kvar tills jag och Hanna sticker ut och tågluffar!!! My gosh, så skönt att få komma iväg, men måste tiden gå så himla fort??? Hinner ju inte med att planera någonting...
Sen har vi ju den där, typ, jätte, stora, super grejen också, som jag inte riktigt vågar skriva här än. Har lite snicksnack med bl.a. jobbet att göra innan jag berättar för världen. Oj, hur mycket dramaqueen kan man få låta? ;>

Nu ska jag ut och titta till dagens hästar - i regnet. What the crap hände med sommaren?


Bilder från mitt och Vickans kvällsdopp igår.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0