Slut som människa

Sista partyhelgen i Västerås, sista jobbhelgen på IKEA. Ingen bra kombo... Dock håller väl inte denna helg top 3 vare sig krog eller jobb. Lyckades dock pricka in både Sjökrogen, Pluto och BMB. Känns... Skön...t. Kanske för stunden, inte på el work....................................... punktttttttttttt.
Sista "göra vässan och IKEA" helgen såg ut att bli kaoz, eller ah. Mindre roligt. Tur att jag har tre fina flickor i min närhet som får mig att minnas den med stora smiilegropar! Och påminner mig om känslan att svälja skum..... Sk..u..mt.........

Att jobba 10 timmar idag var däremot inte det bästaste jag gjort i mitt liv...... Strax sängen ♥♥♥ När Vickan kastat ut oss.
 
 
/R

Kommentarer
Postat av: daniela

Kommer sakna dig maaaaaassor!! <3

2012-07-30 @ 11:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0