Seg uppdatering

Tänkte skriva lite snabbt om min lördag, sådär 3 dagar senare... Har nog aldrig hunnit med så mycket som jag gjorde då! Typ.
Först var jag och shoppa på systerysters begäran på IKEA (PÅ MIN LEDIGA DAG!!!! Kan lika gärna flytta in dit snart serri), därefter var det åka karamell och äta karusell nere på cityfestivalen med Danni :> Klockan 6 åkte vi till Natta för att "snabb-fira" (?) henne på 20års dagen! 40 min hipp hipp hurra senare så var det cityfestival igen, denna gång för att hylla the one & only Niklas Lidström, för att sedan bara sådär "råka" hamna på samma bild med honom(oh my gosh oh my gosh oh my gosh!!!!) Kände mig som en 14årig starstrucked liten flicka igen.
Efter mitt kändispoäng moment åkte jag vidare till Sala för att fira Sanna, min storasysters andra storasyster (för att göra en lång historia kort... liksom). Hade verkligen assstrevligt där, och ville egentligen inte åka hem. Men Danni var så dryg och tjatade på att vi skulle till öltältet (okej, jag tjatade på henne... Haha). Drog från Sala, hängde i öltältet någon timme, sen träffade jag och Danni mina bilkåta grabbar som ville ut och härja (som vanligt). Var snäll chaufför medan de satt som barn på julafton med deras megafon och skrek åt folk. Störda pojkar, men allt för härliga :>
 
Orka cplångt inlägg egentligen. Alla som orkade läsa hit kan få en puss! Eller ah, en kram i alla fall? Imorn är jag leeediiig! Och det ska bli fint väder! Vet knappt hur jag uttalar det längre... Fiinntt väddder...?? Soll? Störd.
 
Ponyyy-tjejer
 
Pappa fick ragg i Sala.
 
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0