Power Meet

Världens största bilträff har dragit igång i Vässan, känner mig extremt cool som västeråsare - nat. Men med rätt sällskap och rätt bilar är power meetan faktiskt riktigt kult! Igår tänkte aldrig jag och mina störda pojkar på det där att Camaron faktiskt har ett baksäte... Känns ju onödigt att utnyttja det när man kan sitta på bilen, eller över grabbarna för den delen också. Alla sätt är bra utom de dåliga

Nu taggar jag för mig själv som bara den, för ikväll istället för Camaro åker vi flakbil!!!!! Med tusen människor, typ. Kommer bli så himla awesome. 
 
För övrigt känner jag att mitt spontana liv har börjtat då Danni och Matilda lyckades tjata med hemmafru-mig ut på krogen klockan 1 igår. Hade grymt kul och kände mig 18 på nytt! Blir nog dock ingen större vana.
 


/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0