Dansa Pausa

17,5 timmars jobb, 5 timmars sömn, massa timmars röj! Kan nog vara det roligaste Power Meetet nånsin! Åka Camaro, åka flakbil, åka motorhuv, träffa nya människor, träffa gamla människor, få lektion i skånska, nattdopp i hamnen, lifta snyggbil, öhm... Godisremmar♥ Och ingen påkörd Camaro av något rattfyllo i år!
Roligaste var ju ändå flakbilen, tog oss för tusan 5 timmar att åka cruisingrundan men inte hade jag tråkigt för det! Tråkigt däremot var när den åkte tillbaka till Örebro (spyr lite) lördag kväll. Därför kändes det helt ok att byta ut bil mot båt där ett tag också.
Sen är det något med power meet att få en att dra ut på dygnet också... Börjar bli för gammal för sånt.

Minus finns det ju alltid, tyvärr och såklart. Så länge jag tagit avstånd till det och det inte upprepar sig allt för ofta så tänker jag inte lägga ner energi på det.
Och dääääär drog jag ner hela stämningen, lite bilder får lätta upp det.

Till råga på allt hade jag "tydligen" fyra fästmän i helgen också, hur man nu lyckas med det... Inga ringar fick man heller.
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0