DOMEDAGSÅRET!!!

Eller... Näe. Jorden kommer inte gå under i år heller. Mayaindianerna hade visst fel, eller vänta. De har aldríg ens sagt rätt ut att jorden ska döden dö i år heller? Hum. Den 21 December i år kommer bli en väldigt spännande dag...
Det ämnet kastar vi nu i soptunnan! Jag vill inte prata om var/när/hur jorden ska trilla av pinn, utan om mitt fantastiska nyår! Det var gaaaaleeet!! Helt seriöst, hur firade jag nyår innan jag åkte på Unite? Det här slår ju det mesta! Enda enda enda enda enda, som fattades, var att jag saknade fler av mina kära västeråsare att få fira nyår med. Annars var allting, ja. Pure awesomeness?

Och btw, JAG SKA FLYTTA TILL MALMÖ!!! Eller ah, jag vill. Så pepp....!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0