Häst är bäst!

Så har jag och Cleo skuttat vår första pay and jump idag! Gick hur bra som helst, förutom att den ej-helt-igångsatta hästisen hann bli trött innan vi ens kommit in på banan... Haha. Menee, tycker man det är kul så skuttar man på ändå!
Det var premiär nr1. På tisdag väntar premiär nr2, nämligen första tävlingen för mig och Lookina (a.k.a crazy horse) :> En clear round på 70/80 cm - som jag precis tänkte skriva inte skulle vara några problem (?!) Haha... Antar att det visar sig om hon vill leka rodeohäst eller inte ;>


Cleo ba wiiiiiiiiiiii.

/R

Kommentarer
Postat av: michelle

är det cleo som stod på hamre förut?:) eller vems häst är det??:) ledsen att jag inte kunde vara där:(

2012-02-23 @ 06:48:08
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0