En bloggares dilemma?

Eller bara mitt... Varför man inte uppdaterar när man faktiskt har saker att skriva om?
I fredags spräckte jag mitt 1 månad gamla avhållsamhetslöfte till krogen. Kan säkert dröja en månad till nästa runda, men om jag hade kul? Myyycket mer än vad jag förväntade mig, faktiskt!
Igår blev det skutta häst x2. Först en Clear Round med Lookina, som jag fick reda på inte hade blivit ordentligt riden på två dagar sådär 20 min innan start (JAAAAAAAA.....), så hon var en pigg, bock/sparka bakut glad liten flicka. Men nolla blev vi och med noll sandkorn för mig att smaka på! Än ska inte hästis få bli av med mig från ryggen...
På kvällen blev det back to Hallsta men denna gång med Cleson för hoppträning. Både hästis och ryttare tyckte det var kul!
Och nu känner jag mig bara så trött att, ja jag vet inte vad. Avslutar med en bild på mina senaste älsklingar i min fin-fina samling!


Mmmm-hmmm ♥

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0