United Christmas

Det här kan nog, åtminstone i nuläget, vara den tråkigaste lördagkvällen någonsin. Så. Himla. Skönt. !
I två veckor har jag jobbat 4-5 dagar i veckan + skola 4 dagar till per vecka = Trött Reb. Så näe, att inte göra ett skit är väldigt efterlängtat just nu.
Förmodligen min enda vila i helgen också! United Christmas (kyrkans typ ganska awesome julshow) är i full gång, plus jobb på det. Ja - samtidigt. Idag var jag först i kyrkan för att hjälpa till, sen leka jobb på IKEAt, sen tillbaka till kyrkan för att filma julshowen. Plus en hetsig vecka bakom mig på det. Okej, tror ni förstått att mitt huvud+fysiska hälsa skriker på jullov just nu.
Nåja, United Christmas är över imorn. Och sen är det bara 1½ jobb/plus hets-vecka kvar. SEEEEEN, då är det hej hopp Västerås ♥

Ohjuste, så är jorden tydligen död om mindre än två veckor också. Spännande.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0