Those days

Nu har jag varit en dålig bloggare igen... Kommer knappt ihåg vad jag skrev sist för tusan.
Nåja, veckan har flygit på. Har jobbat som en idiot - nästan -, haft världens charmigaste luciatåg i skolan (Erik&Orlando), varit på festx2 i helgen (varav av en av festerna var i mitt hus, svårt att undvika det då liksom) och krigat ihjäl mig med en hemuppgift vi haft en månad på oss att göra. Som jag kände för att börja med sisådär 3 dagar innan deadline... Bra plugghest.

Nåja, på onsdag är det minsann julasvslutning och slut på skolan för iår skolan. Julbord med jobbet nalkas då med, få se hur Malmö ikeaner mange-festar här nere. Eller något. Och på tordsdag! Då! Då då då då.... Då blir det Västerås! Yeeey.


Lite av vad som hände i lördags att vårt place... Såattee....h
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0