Domedag mitt i jul

Jaha nehe i fredags skulle jorden ha trillat av pinn enligt några mayaindianer. Eller rättelse, enligt några media/journalist människor som kände för att skrämma livet halvt ur resten av världen. Vad jag ser tycker jag världen ser ut att rulla på rätt bra! Kan ju bara vara en illusion också...

Imorn är det självaste julafton. Jag har nog aldrig haft så lite julkänsla som jag har just nu. Sa aldrig att det var negativt heller. Känns som en vanlig dag då jag får äta mig tjock och att Kalle visst råkar gå på tv. Julklappar får jag visst också, fast jag fortfarande inte vet vad jag önskar mig. I-landsproblem.

Ska fortsätta vänta vidare på att få glida till Danni och försöka bättra på julkänslan där :>


Mitt & Jossans julbak igår. Vi tyckte detta liknade Nike och Puma...


Bild från min och sötnosen pulka-dags!
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0