Bättre sent än aldrig

Swedish House Mafia var så himla freaking mega fetaost BRA!!! Både i Köpenhamn så som i Stockholm! Att vi stod längst fram i Köpet (mitt nya smeknamn på danska huvudstaden..) så man faktiskt såg mer än tre skuggor uppe på scenen var ju lite ganska awesome också!
Men ska jag vara sådär brutalt ärlig så är den nakna sanningen att det kan ha varit snäppet bättre i Estocolmo. Mest för att det var hemmaplan, det var husmaffians sista konsert like ever i Svea... Och min SHM oskuld blev tagen också!

Kan inte riktigt fatta att för bara en vecka sen vid den här tiden raveade jag och Sofia loss till dem... Känns ju som det var 15 evigheter sen!!!
Och för bara 9 dagar sen såg jag dem på Vänner Arena, + att jag var hemma i Västerås samma helg. Känns också sådär ofattbart äckligt längesen. Fattar 0 vad jag gjort den här veckan för att få tiden att gå så långsamt!

Ojjj, långt inlägg. Nåja, jag har två heeeeeelt fantastiska minnen från två HEEEEEELt awesomliga konserter!!! Och en chokladkalender, nu när det är december och allt ;>

Friends Arena, Stockholm


Forum, Köpenhamn

Indeed
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0