Malmö baby!

Och jag har internet! Dock kör jag snålinternet från min telefon, segt så det heter duga. Något mer snålt är min snålekonomi som gjort att jag har ett snålrum. Trångt trångt trångt och här ska jag bo i... ja ett himla bra tag till! Okej, så illa är det faktiskt inte. Får lite lätt klaustrofobi bara, men jag får göra det mysigt helt enkelt! :> Har dock mindre panikångest då jag vill möblera om och köpa typ ALLT (minus skrivbord) nytt! Sängen tar bl.a. livet av min rygg, comfie.... Hmm, en filt vill jag ha också....

Nog snackat, får dra ett längre inlägg någon annan dag. En annan börjar ju plugget imorn igen! 8.15, lär sova....


Bild från sista Vässan-utgången i fredags, galetttttttttt.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0