Kontraster

För 24 timmar sen satt jag, Simon och Alex på en himla ö och grillade. Nu sitter jag och kurerar mig istället, tack tack. Har väl bara mig själv att skylla när jag går med på att vi ror ut till en ö mitt ute i ingenstans, en timme dit en timme hem med en himla grill på köpet. Även om det blev löjligt kallt, löjligt sent och att jag bokstavligen mår som jag förtjänar (hej förkylning) så var det värt det. Kvalitetstid när det är som bäst!
Men såvare sista gången på ett för himla långt tag som vi tre kommer umgås! Jag flyr till Malmö, Alex till Luleå, och Simon... Ja, honom lämnar vi kvar. Wuä x10.
 
Näe, dags för bra nyheter innan vi signar ut-slut! För apropå kontraster, om en vecka sitter jag och Hanna någonstans i Venedig och steker! Tågluff på fredag människor! Den ni.
 
Mina älskade favoritpojkar ♥ Känns även som att jag "behöver" poängtera att det är energydryck de dricker, med tanke på att det ser ut som något annat...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0