Försöker tagga

Tåget går om 7,5 h drygt, OCH JAG HAR INTE ENS PACKAT ÄN!!!!!! Vad är det för fel  på mig serri.... Och jag är fortfarande sjuk.... Skönt.
Allt med den här resan har ju varit sjukt sista minuten, men vi har i alla fall bokat vandrarhem i 3 av 5 länder nu!  (Samma dag vi åker, bra där.) Tanken var ju först att vara spontan deluxe och inte boka något alls i förväg. Men det förstördes lite då jag & Hanna fick minska ner våra resplaner från 1 månad, till tre veckor, till 15 dagar. Hum... Men vad tusan, hinner vi med vårt tighta eurotrip schema i alla fall!
Tänkte bara ge en stor fet hejdå PUSS till alla mina vänner, hörs igen i Svea 18 augusti! Därefter går jag in på min sista vecka som västeråsare... SJUKT SCARY!


Vårt vandrarhem i Venedig, mh-mh-mmmmmmmm....
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0