Det är ju stört

Alltså jag driver med mig själv... Jag och packa går VERKLIGEN INTE ihop! Jag fick en ny resväska av mami, flyttade över halva min garderob dit... Ja, det var väl det. Ansträngde mig att packa ner lite filmer ikväll, fast jag insåg att jag inte har någon TV i Malmö. Kommer ju dö.....

Den här veckan har ju gett mig magsår, dock är det värt det! Har flängt runt så mycket jag kan tack vare att jag hade så många nära&kära att säga hejdå till ♥ Imorn ska jag ha avskeds...nånting hemma hos mig. Har typ 0 planerat för det varit så mycket i veckan. Folk får komma dit och titta på varandra typ. Och äta tårta!

Näe nu lär jag ju ta tag i mitt liv, mission impossible kan bara börja - resväskan, here I come!

Lite bilder från de senaste dagarna.
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0