Countdown

Hade mina första avskedsträffar idag. Passade på att fixa håret hos Lia imorse, så jag slipper skämmas för alla skåningar på lördag... Senare hade jag avskedslunch och kvalitétstid med Jocke innan jag tog el tåg (om om jag inte redan var trött på dem????) till Stockholm för nästa kvalitétstid med syster, svåger och världens bästa Ella ♥ Jobbigt att säga hejdå, så den här långa flytten better be worth it...

Nu måste jag ifrågasätta mig själv igen varför jag inte ligger och sover. Avskedsträffarna, eller ah, sista kvalitétstid-träffarna kanske jag mer ska kalla dem (?) fortsätter imorn. Donkenfrukost med Emma står först på schemat! ;>
 
Min bästa gullis!!!
 
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0