Aldrig mer

Har inte ens kommit iväg på tågluffandet än och har redan bestämt mig för att aldrig mer göra om det. 3 freaking timmar på SJ bara för att boka alla fula tåg.... Årets längsta kvitto på typ 3 km. Heja! Men den värsta biten är hur som haver över nu, kvar är bara massa tuta och köra! (Och hålla reda på alla femtioelva tågbiljetter) Lagom peppad tjej.
Något som gör mig mindre peppad tjej är att jag 1. Har gått och blivit sjuk, såklart.... 2. Jobbar min sista dag på IKEA imorn.... Känns inte ens verkligt! Älskade arbetsplats och älskade kollegor, vad jag kommer sakna alla! ♥

Nej, nu tänker jag ta min mirakelkur och sen sova. Måste orka med mitt sista arbetspass imorn känner jag! Shiet, det tar verkligen i hjärtat....
 

Bild från min och Sebbes roadtrip till Hallsta ikväll.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0