I admit

Nu erkänner jag det i alla fall.
Jag är en dålig bloggare.
Ledsen mina.... öhm, alldeles för få läsare?
Jag kan väl ge uppdateringar då och då!

Som att i fredags bröt jag min "ej-gå-på-krogen" trend.
Sen att jag var tvungen att göra det dagen innan jag börjar jobba kvart i nio ska jag säga er har inte varit mitt smartaste val.
Pålleriet går som det går, den bruna har tydligen blivit osäkrare och den mindre bruna har ett dumt ben som spökar.
Men vi jobbar på det!
Och ikväll var ju faktiskt Lookina den bruna fantastisk! Efter lite "sponsring" (som min tränare valde att kalla det för, typ).
Hmm, är väl det mesta! Och på torsdag sticker jag med grabbarna grus till Jönköping! :>
Woopie-woop-woop.

Sen har jag fått reda på att vissa människor, ja... Har svårt att släppa saker? ;>
Men sånt skitsnack biter inte på mig - tvärtom.
Jag krossar jantelagen och säger att jag är så himla mycket över så det inte är sant! För det måste väl vara därför som man försökt dra ner mig? ;>
Rebecca: 1, jantelagen: 0



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0