Hmpf

Jag har kommit på att jag har alldeles för lite att skriva om. Typ. Egentligen.
Såatteeee.....

Min helg i Jönköping! Den var helt ok. Grymt skönt att få komma iväg lite, men efter ett par dagar med endast massa y-kromosomer och bil/killsnack kändes det ganska skönt att få komma hem till min vardag igen ;p Men tackar grabbsen för en trevlig helg i Jönköping och Elmia!

Btw, har kommit på att ";p" är min nya favoritsmiley. Hahaha, shiet vad ointressant jag är..............

Behöver något ämne att skriva om, men frågan är vaaaaaaaaaad. Mina två läsare kan få ge mig förslag thankkk u.

;p;p;p;p;p

Nu sova, klockisch ringer "kukeluku klockan är sju" imorn!


Dollarstore.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0