Kanske borde fixa mig istället

My dear beloved scroll-knapp på laptopen har börjat strejka. Tillvaron är helt förstörd. Min scroll-knapp som gjorde cyber-livet värt att leva typ. Fatta att behöva peta på musplattan extra mycket, bara för att dra pilen mot höger nedre hörn mot den där andra pilen och klicka ner sidan hela tiden. Ofattbart. Pappa, vi måste boka tid hos dator-doktorn!

Nu lär jag ju börja göra iordning mig. Ska träffa Idus på stan för lite lunch och andra spännande saker! Men först - alltid en dusch, inte lukta usch...
Står högt i kurs - eller nåt.
GlassIIIIIIIIIIIgt!

/R


Kommentarer
Postat av: Anonym

Knäppoooooooo :)

2011-09-15 @ 12:07:38
URL: http://johannahederstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0