I'm sorry....

Har varit en dålig bloggare de senaste dagarna, men... Jag har för en gångs skull faktiskt haft viktigare saker för mig! Och nu har jag gått och blivit sjuk också, great. Först trodde jag bara det var rethosta, nu börjar min hals svälla igen helt. Love life!
Igår sa jag hejdå till min älskade vän Hanna, som flyttar till Bolivia på fredag! Där ska hon syssla med något som kallas "Testa mission" och jobba med bl.a. utsatta barn osv (om jag nu fattade det rätt?! Annars får hon kommentera och rätta mig haha.) Så stolt över henne att hon vågar ge sig iväg på ett så stort äventyr i 8 månader! Men maan, vad jag kommer sakna henne ♥

Nej nu ska jag och min hosta försöka städa upp mitt galet stökiga kaos rum. Jag vill börja se mitt golv igen...



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0