I will survive?

Dålig uppdatering lider p.g.a. dålig människa. Hur tusan har jag överlevt denna helg? Inte för att låta som någon 15-årig fjortis eller så, men kom igen. Ut i fredags, personalfest i lördags + jobb kvart i nio på morgonen hela helgen?! Jag kommer nog aldrig mer i hela mitt liv göra om det, jag är för gammal för sånt där. 19 år - snart 90?!
Nåja, kul har det ju åtminstone varit!

Igår var jag helt död när jag kom hem, efter jobb och hoppträning med duktiga Darvils! Så därav ej uppdatering av helgens roliga då jag låg utslagen i soffan istället. Väntar fortfarande på bilder från i lördags, men får slänga in två från Poco Loco Bar så länge!
Nu ska jag nog försöka hitta något ätbart... Hörs&störs.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0