Hektiskt

För det första, hur lyckas man försova sig 2 ggr på en och samma dag?! Imorse skulle jag varit hos sjukgymnasten klockan 8, underbart vaknar jag nog kvart över nio (tack "fungerande" mobilalarm). Tur för den hann jag panikåka in och träna lite ändå, innan det var time for work så att säga.
Kom hem tre, lägger mig i sängen - snark. Försovning nr 2, jag skulle varit hos Roberta (♥) 4, jag vaknar tio i fem... Bara att åka dit, mysa där, åka hem, köpa körv på ikea och sedan hokkkey! Hemmapremiär och 4-1 vinst, uuunderbart :>
Efter matchen stressa jag vidare till VIP kväll på Erikslund Shopping Center, stötte på Johan och Jocke där och fick lite trevligt sällskap när jag tittade runt i butikerna. Sen om det var trevligt för dem att titta i tjejbutiker är en annan femma ;>

Oj, det var visst min dag. Kanske jag förtjänar lite sovmorgon imorn i alla fall :> Först tänker jag unna mig en tallrik jordgubb/smultron youghurt! Det är ju ändå lill-lördag...


Från VIP-kvällen.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0