Big-t

Om 4 månader blir jag lite... sådär... halvt... 20 år! Gah, åldersnojja? Fyra månader kvar att njuta av ursäkten "äh, jag är tonåring". Hehe. Börjar redan, eller "redan"(?) planera min 20 årsdag lite granna. Hmm, jag vill vara i allt utom Vässost då, och jag tror jag har en plano... Exciting!
För övrigt har jag shoppat för mina sista pengar idag, tack och lov för löning imorn! Har även jobbat, och jag ska aldrig mer säga att det är bra att jobba kväll i restaurangen för att "det är så lugnt". Tack vare nyöppnade shoppingcentret var jag, + x antal andra, tvungna att jobba över idag! Restaurang la IKEA hade låång kö ända fram till stängning, vanligtvis brukar det eka och blåsa dammbollar då. Heh.

Nu får jag till ett sånt här långt inlägg igen. What the h liksom. Ska bara lägga till att det är h-e-l-g imorn! En h-e-l-g som ser lagom fullbokad ut, självklart av roliga saker! :>


19 år och 8 månader gammal Reb.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0