Back in Vässan

Jag är hemma! - På både gott och ont. Jag tror det aldrig har varit så skönt att få komma hem till Västerås som nu, men sen kan det ju bero på den 4875389752985 timmar långa bilresan hem också... Tack Tomtom (GPS:en) för att du tog oss hem snabbt - NAT!
Som jag och Amish (orka att jag skrattar för mig själv för att jag tänkte på amish folket när jag skrev det där? Haha) kom överens om - en snabb visit hem för att typ, göra sig fräsch och "anträffbar" (?) skulle inte skada, men sen skulle vi vilja åka iväg igen! Vi har haft så fantastiskt roligt! Åtminstone tycker nog jag det för oss båda, hehe!
Mer om vår roadtrip imorn, en annan ska pubhänga med Hanna och Sebbe m.fl.! Saknade sötisar :> Hörsss!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0