Är man inte sjuk så...

Skulle någon hitta en upphostad lunga eller två är det väl mina. Okej, så illa hostar jag faktiskt inte. Eller jo, jag hostar, typ - konstant. Men det är inga HHHHHHHHHOOOOOOOOOSSSSSSSSSSTTTTTTTTTT än så länge (peppar peppar ta i trä).
MEN - enligt min sjukgymnast så har jag inte halsont eller vad det nu är, utan träningsvärk... I halsen?! Yepyep, efter några nackövningar jag hade gjort i måndags. Det roliga är ju att det var då det började? Hah. Träninsvärk i halsen... Det var något nytt för mig!

Nog om min hosta, idag hade jag och Darvils vårt första (riktigt) seriösa ridpass = jag kommer ha träningsvärk imorn! På lördag har vi spännande planer tillsammans minsann, humhum. Men först ska det taggas utgång imorn, kommer bli el keeewl!



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0