Spontan och lite till

Hur kommer det sig att så fort man klickar in på Nytt inlägg så försvinner allt det där man vanligtvis brukar kalla blogginspiration? Humhum.
Hur som haver fick en liten IKEA tjej sluta tidigare från el jobb igår, vilket gjorde att jag hann gå på VIK - Mora! Första tankarna var bara hur jag kunde lämna jobbet tidigare för den där skitmatchen, men tillslut vann VIKis med 2-1 i sudden - wiiiiie. Det firades med en klubbrunda på Poco Loco och Pluto, samt ett misslyckande att ta oss in på BMB... Men kvällen blev väl helt okej till slut!

Nu ska jag ta supercykeln och trampa ner mot stan för att fixa det sista inför min maskerad-outfit, för ikväll taggas det minsann till maskeradfest numero uno! Bättre en vecka för tidigt än aldrig?


Från förra årets maskerad på Silk.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0