Slutkörd

För det första, så hade jag a good time på Pluto i fredags! Mycket folk - mycket drag, dock blev det nästan för mycket folk - för mycket drag... där ett tag. Men allting är vad man gör det till! Något som inte var fullt lika a good time var att vakna och försöka se levande ut inför jobbet dagen efter. Wuä, när ska jag lära mig att inte gå ut på mina jobbhelger?! Säger att jag inte har något liv.
Well, död tjej efter krogen försöker få tag på pappa och får veta att mormor tydligen fyllde år, gratz grannie! Så begav mig dit för lite fika, men passade på att dra tidigare medan jag fortfarande var i körbart tillstånd. Rolig tjej som jag är däckar jag halv tio - på en lördag...

Nåja, helgen är inte slut än! Nu måste jag stressa lite för att hinna till jobbet, men sedan blir det att glida på bortamatch. Södertälje - VIK!
Och jag ska bli bättre på mina för långa inlägg...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0