Lokalfezt

Blev 20års firande och lokalferre igår! Kom dit rätt sent eftersom min "kära" vän Ida hade ett för himla stort klädproblem, som inte är OK klockan 10 på kvällen! Hmm, men jag förlät henne tillslut :> Till en början var det rätt segt, eller rättare sagt JAG var rätt seg... Hmpf. Tur att man har hjälp på traven av gosisar som slår på partymode åt en!
För övrigt har jag och Empan upptäckt hur grymma vi är på att dra igång dansgolv. Skills-points! Vi funderar på att satsa på en dj karriär som Rebecca&Emelie, WAZZUUP?!

Bilder kan/kan inte komma, det lär märkas om inte annat.
I eftermiddag blir det (finally) ett besök på Lifecenter, evigheter sen jag var där sist!

/R

Kommentarer
Postat av: Empan

wazzzzaaaaaah, så jävla bäst vi var!

2011-10-10 @ 11:24:04
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0