Inte vilken onsdag som helst

Fint sätt jag började dagen med, häller fil i min havregrynsgröt istället för mjölk -.- trött tjej? Troree, fastän jag däcka i soffan i vettig tid, som typ alla andra 8219081203 dagar den senaste tiden?

Saksamma, för tillfället leker jag desperat hemmafru som desperat försöker hinna med att tvätta och torka alla sina kläder innan klockan 4! Då blir det nämligen... Midlunch? Lunchdag? Lunch/middag (eller vad man nu tusan ska kalla det) med Matildus innan vi drar vidare på hooockeeyyy! Ööörebrooeeeeee (misslyckat försök att låta gnällig...) står för motståndet ikväll = derby-match!!

Nu ska jag fortsätta med mitt tvättande så jag kan ha kläder på mig ikväll! Vore väl rätt tråkigt annars.


Hahaha, jag dör. Hahaha. Små VIK-fjortisar -08?

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0