For sale

För alla som vill ha en klass 1000 seg dator tänkte jag annonsera ut min nu. Tar cirkus 10 år att logga in på facebook, ladda videoklipp etc. samt dubbelt så lång tid att starta upp hela skiten(datorn). Priset ligger för närvarande på runt 0 kr + en eventuell självrisk efter att jag slängt ut burken genom fönstret. Försäkringen står nog dock för det mesta.
Datorn kan hämtas på min gata och kommer nog se ut något sånt här. Minst lika funktionsbar som nu, om inte bättre.



Anyone interested?!

Kommentarer
Postat av: mangepocolocopacolacoobenfastglassmangeeeeeeeepoco heheheheheee

HAHAHAHA DATORN! HAHAHA ######## DAtorn hej jag har inget liv """"""""

2011-10-13 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0