En datorfri helg

För himla skönt alltså! Har inte slagit på dumburken en enda gång - därav att el blogg har stått still, sad enough?
Menee... I fredags var det halloween/maskerad(samma sak?)/födelsedagsfest för Matilda. I lördags var planen först utgång, men icke sa nicke så blev det inte. Min ensamma lördagkväll blev dock räddad av mina två mysiga kollegor Isabelle och Elin som kom över på en sleepover! Vi hyrde skräckis, Let me in (= Den engelska versionen av Låt den rätte komma in) och åt massa godis! Höll på att bli lite galet bara när vi skulle upp till work p.g.a. ställa-om-klockandet, haha. Jag och Elin tycktes komma i tid till IKEA ändå!

Cp lååångt inlägg. Min helgis liksom. Nu är jag aaaaaaaaaaaaaaaassssstaggad till fredag, då blir det en tripp till knäckebrödens land för att njuta av lite "Leksand-VIK" hockey!


Nyvaken Reb, efter 1½ timmes powernap<3

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0