Att det ska vara så svårt...

...Att skriva en rad här då och då. Vet att ni saknar mig liksom (nat). Kom i alla fall på mig själv med (bland annat!) att: Hallå... någonting måste jag väl skriva om bortamatchen som vi drog iväg på i söndags? För inte var den katastrofal för tusan, tvärtom! 5-1 seger sitter aldrig fel! M-hm. Heja VIK!
Annars är jag inne på min 5e av 9 arbetsdagar, klurar sönder på vad jag ska vara för utklädnad på Olivias maskeradfest på lördag, och leker runt med hästisarna! (Normal mening). Hopptränade med Pelviz för en ny ridlärare idag, och oh my så bra det gick! Fantastiska häst ♥ Man kanske inte ska överväga att sluta rida ändå... Hehe ;>

Nu tackar jag för mig, krambanan.



Lite matchbilder från i söndags.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0