1 oktober

Jag har knappt reagerat på det, men det är visst första oktober idag. Det var väl... kult. Eller något? Jag funderar fortfarande på vart själva sommaren tog vägen egentligen. Känns som att det gick från vår till höst typ. Tror jag badat för lite. Eller jobbat för mycket? Pengaj!
Josskoss är i alla fall här för tillfället. Förutom att vi sett till att gå upp minst 3 kg var så har vi gosat framför Disney och Twilight, mys lördag! Strax ska vi införa sleepmode, en annan ska upp med tuppen imorn för jobb. Sen tänkte väl jag och Sanna ge oss på en liten egen skutt-träning på våra hästisar, spännande...

För övrigt tog Jossan precis sönder min fjärrkontroll.......... Wuä.

/R

Kommentarer
Postat av: Josefine

men den funkar ju fortfarande! D: jag lagade den jätte fint!

2011-10-04 @ 13:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0