The perfect night?

De som nördar How I Met Your Mother lika mycket som jag har säkert inte missat konceptet med "The perfect week". Jag håller mig precis på att närma mig min version av det, med lite mindre sexuella förbyggelser och lite (ganska mycket) mer hockey - "The perfect night".

* VIK stod för en heroisk insats och grym vändning då man vände 1-3 underläge till vinst 5-3 - i sista perioden! - mot Mora. Tredje raka 3-poängare, let's go VIK!
* Någon som mer tog sin tredje raka vinst var Modo, på bortaplan mot ett hemmastarkt HV71 - med 4-2. Känns rejält med massa skönt! För rykte som elitseriens sämsta bortalag är inget man vill skriva upp på CV:et, la?
* Om några minuter börjar Detroit - Calgary. Jag som egentligen borde sova eftersom jag ska upp åtta (?!) imorn, kan väl ändå inte bara missa matchen - bara för att? Två av tre av "mina" lag har vunnit ikväll. Vågar man hoppas?

Som sagt, "The perfect night" á la Rebecca är inte långt borta...




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0