Liten uppdatering. Tiiiep.

Sociala livet knakar på bloggen. Snabb uppdatering om mitt liv so far:
Fredag: Efter en skitdag var det hockey på kvällen, där dagen vände då VIKis kirrade hem 3 poäng! Firades med outwalk tillsammans med Danni och Andreas på Poco Loco Bar. Enbart för titta på Oleg electropopa runt lite! Haha. Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll med mina homies!
Lördag: Efter att ha lekt rodeoryttare på Sannas foderhästis Cleo blev det utgång på BMB med bl.a. mitt kära IKEA-crew! Kvällen blev lite blandad, men kan inte annat säga mer än att jag supergillar mina ikeaner :>

Det var väl det... mest intressanta i alla fall? Och idag är två två freaking TVÅ månader kvar tills jag fyller 20. Jag börjar bli gammal... OCH JAG VET INTE HUR JAG SKA FIRA MIG?! Förslag? Tack? Någon? Vem som helst? Wuä :'<




Lite bilder som jag hittade från vår chefs babyshower förra veckan.

/R

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Visst känns 20 lite gammalt :o haha. inte tonåring längre

2011-11-22 @ 19:13:02
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Mother&daugther design

Hej! Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickat och virkat. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Julen närmar sig, varför inte köpa en julklapp från oss till någon.. Allt är FRAKTFRITT och vi erbjuder varor till minimum pris. Välkommen in till oss!

2011-11-22 @ 20:08:53
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0