Jag ♥ blogga - nat

Känns som att det är så mina flesta blogginlägg börjar. Ja, jag är dålig på att blogga. Enough said om det?
Min helg har varit fylld av sjukdom, matförgiftning och feberyra. Ändå har det funnits en massa klockrenheter också? I fredags var det samling på sportbaren för en gemensam marsch till kvällens match med alla hockeysupportrar. Att VIK vann firade jag + vänner med att hamna på Bilias julfest? Intressant? Tja, jag hade ju inte tråkigt i alla fall!
I lördags efter jobbet mötte jag upp Alex på Gränden för lite fika och catch-up snack. Lyckades även få med honom på en timmes discobowling, där jag vann den sista serien! (Sen att han vann stort i överlag behöver ju inte nämnas... hehe). Trevlig kväll med min trevliga homie!

Nu har jag dragit på mig höstens förkylning (kändes lite väl att kalla det för årets...). Dagen består av hemmakurerande. Hmm, hört att godis ska vara rätt bra..? ;>

Bilder från helgen:






/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0