Dagens dilemma

Min bloggstatistik gillar visst inte när jag slutar blogga någon dag, får visst bättra mig!
Igår hade jag världens hoppabstinens så bokade in mig på en hoppträning på Hallsta. Testade på en ny pållizzzz då Pelviz var busy. Zorro, som gårddagens häst hette, hoppade tydligen bara mest på 70cm hinder och något språng på 80 (?!) Ehm, märktes inte igår då hästis flög över 90cm hindrena och ba wiiii :> Mwhihi, gosigo hest! Fick höra att vi "passade som handen i handsken", men Elviz is still no.1! Kanske på delad plats nu dåå?

Okej, nog om hestsnack som jag vet ingen läser i alla fall. Dagens dilemma är hockey eller inte hockey ikväll? Jag slutar åtta och matchen börjar sju... Orkar jag stressa?! To be continued liksom... Tam tam tam!! (dramatisk musik)


Zorran!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0