Bad blogger

Tänkte skylla på att jag har haft mycket att göra, men... Det är ju det jag inte haft liksom? Haha. Jag är bara så extremt trött hela tiden. Fick tillbaka mina blodprov igår, och de var "utan anmärkning". OK?! Då vette tusan vad som är fel med mig som har börjat få migrän och är trött och sliten 24/7... Well.
Till något annat, igår var en produktiv hästisdag! Innan jobbet åkte jag till Darvils, som nu har fått börja travas igång lite. Efter jobbet blev det en tur till Rocklunda för att pyssla med min älskade Robertis ♥ Efter det tog Sanna med mig till hennes nya stall där jag fick hoppla runt barbacka lite på Cleo, och till sist var det hoppträning på Hallsta med bästa Elviz. Bara njuter av de träningarna just nu, det börjar gå sååå bra!! :>






Lite bilder från min och Darrans morgontur.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0