You're poison running through my veins

Eller genom min mage om inte annat, så illa som jag mådde inatt har jag inte mått på... Aldrig?! Fy 17 säger jag bara. Kunde inte röra mig minsta lilla utan att det kändes att maten skulle flyga upp - vilket den gjorde tillslut i alla fall... Till råga på allt strejkar min rygg också och jag lever på youghurt. Får inte i mig något annat, än. Funderar på att exprimentera med en banan senare. Mmm... Banan ♥ Det är imorn jag alltså ska passa på att väga mig efter det antagliga viktraset idag? Haha.
Tacka Gud kan jag väl säga om det nu skulle visa sig "bara" vara en matförgitning, har verkligen inte tid att bli magsjuk nu!



Tack mami som youghurt shoppa åt mig!

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

kryaaaaa babe! <3

2011-05-18 @ 14:48:37
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0