Worst blogger ever... Igen.

Tänkte att det var dags att göra något åt mitt dåliga bloggande de senaste dagarna, så slänger väl in ett litet charmigt nattinlägg. Löningshelg = jag keep on strejkar. Igår kände jag pensionärsvarningen krypa upp för nacken, gjorde absolut ingenting med min fredagkväll! Så förbaskat skönt ♥ Och idag har jag (förutom jobb) tittat på fjutboll tillsammans med Marrebarre. Barcelona vann Champions League, bra/dåligt? Vet inte riktigt, jag tittar mest för att jag tycker att CL finalen är något värt att kolla på inom den annars rätt tråkiga fotbollen. Hockey ska det va!!
Jag ljög lite tidigare förresten... Har inte alls totalstrejkat i helgen. Hanna fick mig att vika av lite från den och kika förbi Rock&K baren/Klubb 34/Silk (kärt barn har många namn?). Hur kan man beskriva den korta krogen rundan... Lite kul åtminstone? Dock känns löningshelger fortfarande lite "njaaää" (ja, jag är annorlunda).

Dags att zåva, kan bjuda på lite bilder från BMB förra helgen först. Bildlösa inlägg är ju tjåååkiiigt.




What's up with the fjortis-munnen min? Jaejae "bättre lycka nästa gång". Godnatt!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0