Varför jorden inte ska gå under idag

Från den ena "bibelkramare" till den andra, så tvekar jag på att jorden går under idag. Varför? Enligt bibeln, som den här snubben har byggt sin uträkning och teori på, handlar jordens undergång mycket om Jesus återkomst och uppryckandet av de kristna. När det händer? No idea. Kan ske imorn, nästa månad, om 1000 år.
Grejen är dock såhär, citerat från bibeln: "Om den dagen eller stunden vet ingen något, inte himmelens änglar, inte ens Sonen, ingen utom Fadern." Enligt bibeln ska alltså INGEN kunna veta när det händer, INGEN. Men han som har räknat ut detta, enligt bibeln och matte, har kommit fram till att det händer idag?
För mig håller inte den teorin. Men det är väl bara att se vad som händer.
Det värsta som kan hända är ju ändå att jorden går under.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA DÄR REBBIE!!!!! BÄSTA JAG HÖRT, DET VAR PRECIS DET JAG OCKSÅ TÄNKTE!Att ingen kan veta. det var skitbra sagt dessutom ;) ses snart hihihi

2011-05-21 @ 12:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0