Tror jag dog idag

My gooosh, kan vara ett av de tuffaste jobbpassen jag någonsin varit med om! Kommer drömma om allt som har med disk att göra inatt, haha. Inte fick jag åka hem och sova i min säng efter jobbet nej nej. U-sek möte kallar lixx. Kan vara bra att gå på :>
Nyss har jag käkat jordgubbar också, det var mummmms. Snart ska jag sova <3 efter jag nördat klart lite ansiktsbok då först. Sen ska ett protokoll skickas iväg också! Imorn blir det sjukgymman klockan 9 (tror jag?) sen jobb, funktionära på pay n jump, och till slut skutta runt med hest på hallsta. Kewl!

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Men jag vill också ha jordgubbar!! :( Orka att jag skrev gjordgubbar först, hahaha :D Får köpa det idag annars kommer jag gå under :D

2011-05-04 @ 08:51:30
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0