Rubrik tiiep

Har lekt med häst x2 idag + Johanna och Sebbe x1. Johannes hängde först med mig ut till Darvils, hästen i stallet far far away. Vi körde skogstur och lyckades gå vilse, heh. Det jobbiga var ju när vi faktiskt såg stallet bara en liten bort, men hittade ingen väg som kunde ta oss dit. Fail?
Efter leka skogsmulle blev det leka med stadshästarna och frysa lite. Dumma konstiga väder. Var varmt eller kallt för tusan! Inte både och...
Väl hemma efter min superlånga dusch kom Sebbe på besök och hade pannkakstorsdag med mig. Gottit :> Samt lite hockeykväll också. Nu är jag lite smått halvtrött och ska sova. Sa att jag kunde komma klockan nio och hjälpa till med hoppbanan imorn inför tävlingarna på Rocklunda i helgen. ?!?!?! Jaejae, lika gärna bra att börja dagen i tiiiddd.


Darvils var ej den mest fotogeniska hästen måste jag säga... Men ett par söta bilder fick vi ;>


Johanna som springer bort från myrorna, haha.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0