Inga kommentarer

Till skillnad från mina facebook vänner, som flitigt bombade på med statusuppdateringar om gårddagens match, så har jag absolut ingenting att säga. Varken vill, eller har något. Om jag nu skulle kasta ur mig något/några ord, skulle det bara  vara om att Finland var det bättre laget och förtjänade VM-guldet. Aldrig i livet.
Min pappa var lite söt igår då hans väldigt ej lyckliga dotter kom hem efter att ha sett matchen på sportbaren (jag och Sebbe gav för övrigt upp där vid 6-1 målet, de fula jublande äckliga finnarna blev för mycket). "Tänk vad bra Sverige spelat i turneringen, tänk på Bulan, tänk på Mickis, tänk att vi faktiskt kom före Kanada och Ryssland" osv.
Kanske kommer inse det faktumet om ett tag, men inte nu. Allt är för tillfället bara svart i huvudet. Sverige suger. Ishockey är den sämsta sporten som finns.
Ja, ni hör hur det låter?
Om några dagar kommer dock allt vara som det ska igen, det kan jag försäkra. Ge en kvinna hennes tid bara.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0