El valborgsmässoaftono

Nå, valborg dåååe. Jag och Olivia anlände cirkus nitton noll noll till Östra Aros (Uppsala). Därefter hann vi vara själva två minuter sen var kvällen fylld av massa människor (och alla gjorde lumpen?!) Haha. Ett kallt och lagom folktomt Ekonomikumpark hann besökas, innan det blev ett lååångt häng på a place called Terassen. Jag ville skaka rumpa resten av kvällen men blir lite svårt när det var 1-2 timmars kö in på varenda nattklubb. Suck? Nåja. Jag, Olivia och två "lumpare" drog vidare in till studentstaden, där vi på vägen dit hade serioustalk om Gud-stuff med taxichauffören. Kändes coolt :>
Efter cirkus 3-4 lägenhetspartajer och 2 timmar senare var det dags att åka in till staden och bli kär i Max som hade öppetider till klockan 5. Min mage och mun skrek: MAAAAT! när jag klev in, haha. Ett orginalmål och två bussresor senare och jag hamnade hemma i min ljuva säng. MMmmmm ♥
Nu - bilder. Snart - städa mitt rum. Ciao.


Vår majbrasa och Ekonomikum.




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0