Semel/Fettis/Kvinno dagen

Såklart har jag gått och blivit sjuk nu också?! Gah. Började igår, antagligen efter allt skrikande på matchen. Har bara hänt en gång tidigare att jag skrikit sönder halsen på en match, såklart händer det nu också -.- Så imorse var halsen så svullen att jag inte ens kunde svälja mitt egna saliv. Grows.
Sjuk eller inte, hästisarna behövde mig idag. Tog en liten skritt tur på Pelle ute i solen, hur mysigt som helst :> Förutom att ett "dike", som hästen gått över en miljard gånger förut, nu var jätteläskigt helt plötsligt. Suck.
Annars har jag bara varit hemma med pappa idag, som opererades och behövde sällskap enligt läkarnas order resten av dagen. Det enda vi gjort är degat framför tvn, delat på en halv kebabrulle och självklart käkat semla! Semel/fettisdagen liksom, och samtidigt internationella kvinnodagen. Självklart såg jag min chans att få äta en semla för den dagen också, hehe.

Nej, kanska dags att sluta skriva innan inlägget blir ännu längre. Ska hosta vidare istället, lovely ♥...


Hest!


Självklart liksom ;>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0